Activiteiten

Buurtdorp Ouderkerk heeft inmiddels een flink aantal activiteiten op de agenda staan. Onderstaand een overzicht.

Wandelen op maandagochtend. Verzamelen om 9.30 uur op het Sluisplein. Meer weten? Mail naar Hilde van Veluw, buurtdorpouderkerk@gmail.com of sluit gewoon een keer aan.

Bridge op maandagmiddag bridgen op maandagmiddag. Om de veertien dagen bridgen bij iemand thuis. Wil je meedoen? Mail naar buurtdorpouderkerk@gmail.com en Zwannie de Groot voegt je toe aan de mailinglijst.

Petanque op dinsdagmiddag bij de jeu de boulesbaan op de Rembrandt van Rijnweg. Wil je meedoen? Mail naar buurtdorpouderkerk@gmail.com en Pieter de Graaff voegt je toe aan de appgroep.

Fietsen op de eerste woensdag van de maand. Lekker een dik uur op de pedalen met koffie toe. Wil je mee fietsen? Meld je dan aan op buurtdorpouderkerk@gmail.com. Verzamelen om 10.30 uur hoek Prinses Beatrixlaan, Kon. Wilhelminalaan.

Eetclub op derde donderdag van de maand eten we bij iemand thuis. Die verzorgt het hoofdgerecht en de anderen verzorgen naar keus een voorgerecht, toetje, bijgerecht, iets voor de bij de koffie of een lekkere fles wijn. Meer weten? Mail naar buurtdorpouderkerk@gmail.com .

Spelletjesochtend iedere derde vrijdagochtend in het Dienstencentrum, vanaf 10.00 uur. Er is een ruime keuze uit spelletjes, o.a. rummikub, tridominos, sjoelen, mahjong en scrabble. Mail voor informatie of aanmelden naar Marjan Vingerhoed: buurtdorpouderkerk@gmail.com .

Museum elke tweede vrijdagmiddag van de maand. Afhankelijk van het weer per bus of met de auto. In de nieuwsbrief vertellen we welk museum die maand wordt bezocht. Mail voor aanmelden en info naar Zwannie de Groot, buurtdorpouderkerk@gmail.com

Borrel op laatste vrijdag van de maand om 16.00 uur bij Tastoe of een van de andere horecagelegenheden in het dorp. Een prima gelegenheid om kennis te maken met Buurtdorp, kom gezellig langs. Kijk voor informatie over de locatie in de maandelijkse nieuwsbrief of mail naar buurtdorpouderkerk@gmail.com

Theater. Samen naar het theater, daar kan Annelies van Eekeren je alles over vertellen. Mail naar buurtdorpouderkerk@gmail.com voor informatie.

Film op laatste zondagochtend van de maand in Cinecenter waar keus is uit vier films. Mail voor informatie naar Buurtdorpouderkerk@gmail.com. Daarna wordt je toegevoegd aan de mailinglijst en krijg je een week van te voren te horen welke films er zijn.